Реклама в інтернеті — ТОП-15 видів, вартість і розрахунок ефективності

Вітаю! У цій статті ми розповімо про такий інструмент просування, як реклама в інтернеті.

Сьогодні ви дізнаєтеся:

Зміст:

Етапи проведення рекламної кампанії в інтернеті

«Реклама — двигун торгівлі», — ці слова ще до революції сказав власник першого в Києву рекламного агентства Людовик Метцель.

Дійсно, реклама виконує відразу три найважливіші для бізнесу завдання:

Таким чином, реклама — необхідна складова бізнесу.

Сьогодні підприємці мають широкий вибір з каналів для поширення реклами: телебачення, радіо, друковані ресурси, білборди. Однак найбільш перспективним з каналів розподілу комунікаційного повідомлення по праву вважається інтернет.

Давайте розглянемо етапи розвитку інтернет-реклами в Україні:

  • Спочатку був спам. Початок 90-х років минулого століття. Всі ми пам’ятаємо докучливі рекламні листи в електронних ящиках. Відправники не мали можливості персоналізувати листи, тому слали їх всім підряд. В результаті рекламщики в більшості випадків отримували лише гнівну реакцію користувачів.
  • 2000-ті роки — поява банерної і контекстної реклами, застосування соціальних мереж для просування продукції. Розвиток браузерів і пошукових систем дозволили проводити персоналізовані рекламні кампанії в інтернеті.
  • 2010-ті — роки поява повідомлень і спливаючих вікон.
  • Перш ніж перейти до вивчення видів інтернет-реклами, ми розглянемо основні етапи проведення рекламної кампанії в інтернеті:

  • Формулювання цілей рекламної кампанії в інтернеті;
  • Визначення цільової аудиторії. Тут необхідно описати демографічні та психографічні фактори, інтереси та уподобання.
  • Розробка стратегії і програми просування. Тут необхідно враховувати вашу цільову аудиторію і бюджет рекламної кампанії;
  • Реалізація;
  • Контроль за показниками ефективності.
  • Переваги інтернет-реклами перед іншими способами

    Не всі компанії мають у своєму розпорядженні величезними маркетинговими бюджетами. Зовсім недавно це було основною причиною невдач невеликих нових організацій, їх старання не були помітні на тлі грандіозних рекламних кампаній старожил ринку.

    З появою інтернет-реклами все змінилося. Реклама в інтернеті не настільки дорога, як реклама на телебаченні, радіо, в друкованій продукції. Її може собі дозволити навіть домогосподарка Маша, яка варить домашнє мило, а потім продає його на своїй сторінці в соціальній мережі.

    Отже, інтернет-реклама дозволяє заощадити кошти.

    Друга перевага реклами в інтернеті — доступність. Розмістити рекламу в інтернеті нескладно, з цим здатний впоратися непрофесіонал.

    Третє і головна перевага реклами в інтернеті — її персоналізованість.

    Інтернет дозволяє налаштувати ваше повідомлення таким чином, що воно буде відображатися тільки у тих користувачів, яким воно цікаво, то є тільки вашої потенційної аудиторії. При цьому ви можете налаштувати рекламу продукту під кожного клієнта індивідуально, відповідно до його потреб та інтересів.

    Види і вартість реклами в інтернеті

    Насправді на сьогоднішній день існує величезна кількість видів реклами в інтернеті. Для зручності надання інформації ми об’єднаємо їх в групи.

    Контекстна реклама

    Це найбільш відомий спосіб просування у Всесвітній мережі.

    Контекстна реклама — розміщення повідомлення на ресурсах з інформаційним наповненням, яке цікаво вашому потенційному клієнту.

    Наприклад, ви продаєте домашнє мило, тому контекстна реклама вашої продукції буде розміщуватися на жіночих форумах, сайтах з жіночими радами.

    Контекстною рекламою користуються як маленькі компанії, так і світові корпорації. Це не дивно.

    Плюси:

    Мінуси:

    Давайте відразу розберемося, які інструменти контекстної реклами існують і як її розміщувати з використанням кожного з них.

    Яндекс Директ — один з найбільш відомих і ефективних інструментів контекстної реклами. Налаштувати її досить просто, опишемо послідовність дій при розміщенні контекстної реклами в Яндекс Директ.

    Стратегію ми вибираємо виходячи з нашого бюджету і бажаної тривалості рекламної кампанії.

    Часовий таргетинг відображає той час доби, в яке буде відображатися ваше повідомлення в пошуковій системі Яндекс і дні тижня. При виборі часового таргетингу ми радимо спиратися на тип продукту і бюджет.

    Регіон залежить від того, де ви продаєте свій товар. Наприклад, якщо ви пропонуєте домашнє мило тільки в Києву і не пропонуєте послуги з його доставки в регіони, то вам слід вказати Київ в даному полі настройки.

    Налаштування на тематичних майданчиках потрібна, щоб обмежити ті ресурси, в яких буде відображатися ваше повідомлення. Багато фахівців рекомендують відключити видачу на тематичних майданчиках, щоб повідомлення відображалося виключно в самій пошуковій системі при відповідному запиті користувача.

    Додаткові фрази — це ті фрази, за якими буде відображатися ваше повідомлення, крім основних ключових. Як правило, це синоніми і близькі за змістом слова. Фахівці також рекомендують відключити цей параметр, щоб видача була більш релевантна.

    Щоб підібрати заголовок і текст, необхідно заповнити поле «посилання на сайт». У цьому полі ви повинні скопіювати посилання вашого сайту, в нашому випадку — сайт, де ми продаємо наше домашнє мило. Після цієї події заголовок і текст наберуться автоматично.

    Ключові слова підбираються на сервісі підбору ключових слів Яндекс. Ви потрапите на нього, клацнувши по посиланню «Підібрати слова» поруч з полем нові ключові слова.

    В налаштуваннях сервісу вказуємо регіон і послідовно набираємо фрази, які співвідносяться з нашим завданням — продати мило. Наприклад, купити домашнє мило, домашнє мило в подарунок і так далі.

    Після того як ви набрали фразу і натиснули на кнопку «Підібрати», перед вами відкриється сторінка з частотою набраного запиту в певний проміжок часу в будь-якому регіоні, а також близькі за змістом запити і їх частота. Не вибирайте фрази і слова з частотою запитів понад 1000, нам підійдуть запити з частотою від 500 до 1000 в місяць.

    Ми радимо зібрати від 30 до 40 ключових слів. Повертаємося на сервіс Яндекс Директ і заповнюємо поле підібраними ключовими словами.

    Якщо ви хочете, щоб ціла фраза чи будь-яке слово виявляли ваше оголошення тільки в тій формі, в якій ви його ввели, то укладіть цю фразу або слово в лапки. Наприклад, якщо ви не уклали в лапки фразу «домашнє мило», то ваше оголошення по його продажу з’явиться і при запиті «домашнє мило як зварити», чого нам не потрібно.

    Контекстна реклама в Google Adwords. Якщо ви хочете, щоб ваше рекламне оголошення відображалася в пошуковій системі Google, то вам необхідно скористатися даним сервісом. По інтерфейсу він схожий з Яндекс Директ, тому ми так детально на ньому зупинятися.

    Але послідовність дій все ж наведемо:

    Тут же ми вибираємо платформи, на яких буде відображатися оголошення, регіон і стратегію. Все те ж саме, що і в Яндекс Директ.

    Але є і відмінності. Перше — можливість призначення максимальної ставки кліка і бюджету. Друга відмінність — можливість додавання посилань на додаткові ресурси. Нарешті, третя відмінність — можливість зазначення дати початку і завершення вашої рекламної кампанії.

    Банерна реклама

    Банерна реклама є візуальне повідомлення, розташоване на будь-якій частині сторінки, але не створює перешкод до перегляду ресурсу. Візуалізація може бути представлена ​​картинкою або анімацією.

    Плюси:

    Мінуси:

    Давайте тепер розберемося, як розміщувати банерну рекламу. Для цього ви можете вибрати один з двох шляхів: самостійний пошук ресурсів і розміщення або розміщення з використанням послуг сервісів банерів.

    Наведемо порівняльну таблицю цих двох способів.

    Характеристика

    Самостійне розміщення

    Використання послуг сервісів розміщення банерів (візьмемо для прикладу сервіс Ротабан)

    Якість сайтів розміщення

    Висока

    Низьке (середнє)

    Окупність

    висока

    Середня

    Вартість

    Залежить від сайту розміщення

    Залежить від сайту розміщення

    Ризик

    низький

    Високий

    Тимчасові витрати

    високі

    Низькі

    Таким чином, ми рекомендуємо взятися за розміщення банерної реклами самостійно, тому покажемо, як це робити.

    Процес розміщення банерної реклами можна відобразити в трьох етапах.

    Після того як ви потрапили на сайт, необхідно звернути увагу на п’ять елементів: дизайн сайту, наявність і кількість реклами, наповнюваність сайту, відвідуваність сайту, охоплення аудиторії. Якщо всі показники досить високі, то можна шукати розділ «Реклама» і домовлятися про розміщення з власником сайту.

    При створенні банера необхідно звернути увагу на стандарти. Розмір зображення вказується власником сайту, на якому буде розміщено оголошення. Обговоріть це питання заздалегідь. А ось формат може бути jpeg для статичних зображень і gif або flash для анімації.

    Тизери та вірусні ролики

    Суть даних інструментів полягає в тому, щоб створити такий ролик, зображення або текстове повідомлення, яке відразу б зацікавило користувача і стало таким собі «вірусом», тобто поширювалося б в мережі самостійно за допомогою самих користувачів. Розміщувати таку рекламу краще в соціальних мережах, форумах.

    Плюси:

    Мінуси:

    Щоб створити хорошу тизерну рекламу, необхідно придумати шокуючу або дивує стрижневу ідею. При цьому не варто забувати, що ваше завдання — продати товар, а не здивувати публіку.

    Таргетингової реклама в соціальних мережах

    Таргетингової реклама в соціальних мережах — найбільш доступний інструмент реклами в інтернеті. Орієнтування є невеличке оголошення в соціальній мережі, клацнувши по якому користувач буде перенаправлений на ваш сайт або сторінку.

    Плюси:

    Мінуси:

    Процес настройки таргетинговой реклами досить простий. Послідовність дій залежить від тієї соціальної мережі, в якій ви хочете розмістити оголошення.

    Структура тергетінгового оголошення повинна містити наступні елементи:

    Дотримання цієї структури дозволить вам налаштувати ефективну таргетингової рекламу в будь-якому соціальному мережі.

    Реклама в соціальних мережах

    Реклама в соціальних мережах часто недооцінюється підприємцями. Вона являє собою так звані пости в популярних групах або на сторінках з високою відвідуваністю (великою кількістю передплатників і друзів).

    Розмістити таке оголошення дуже просто. Досить домовитися з власником сторінки або групи про розміщення за певну вартість.

    Плюси:

    Мінуси:

    Дошки оголошень, як платформа для реклами

    Дошки оголошень, як платформа для реклами, часто використовуються малими підприємствами. Така реклама є просте оголошення про продаж з посиланням на сайт. До того ж дошки оголошень це місце, де можна абсолютно безкоштовно розмістити рекламу в інтернеті.

    Плюси:

    Мінуси:

    Popup-вікна

    Popup-вікна — це спливаючі поверх ресурсу вікна, які ускладнюють користувачеві перегляд сайту.

    Даний вид реклами тільки починає набирати свою популярність, про його результативності ще немає єдиної думки.

    Створення Popup-вікон вимагає знань програмування, тому ми радимо звернутися вам за допомогою до фахівців сфери IT.

    Якщо у вас такої можливості немає, то можете скористатися одним з наступних сервісів по створенню Popup-вікон:

    Плюси:

    Мінуси:

    Push-повідомлення

    Push-повідомлення — вікна-повідомлення з рекламною інформацією, спливаючі поверх браузера, що займають не більше 5% сторінки.

    Даний вид реклами отримав своє визнання, незважаючи на свою новизну. Створення Push-повідомлень також вимагає знання програмування.

    Але на відміну від Popup-вікон, Push-повідомлення вимагає ще й ретельного опрацювання змісту рекламного повідомлення. В першу чергу воно повинно зацікавити користувача і змусити пройти по посиланню.

    Плюси:

    Мінуси:

    Реклама в мобільних додатках

    Реклама в мобільних додатках на базі Android і iOS також є спливаючі вікна. У цьому випадку користувач не може відключити рекламу, поки не перегляне її. Тільки після цього, користувачеві буде доступно сам додаток.

    Розмістити таке повідомлення можна за взаємною домовленістю з власником програми. Технічну сторону розробки оголошення, як правило, бере на себе розробника програми.

    Плюси:

    Мінуси:

    Відеоролики на YouTube

    Відеоролики на YouTube є відеоряд, присвячений вашого продукту, компанії або бренду.

    Тут необхідно зрозуміти, що реклама буде працювати тільки в тому випадку, якщо ви зможете зацікавити цільову аудиторію, користувач повинен захотіти включити ваш відеоролик, побачивши його на просторах YouTube.

    При цьому ви повинні прагнути до того, щоб користувач «поділився» побаченим з друзями. Це дозволить нам отримати так званий вірусний ефект, при якому потенційні споживачі самі поширюють вашу рекламу.

    Існує кілька правил, яких необхідно дотримуватися при створенні вірусного ролика:

    Чудовим прикладом вірусного відео можна вважати рекламу служби доставки Delivery Club. Компанія випустила цикл коротких відеороликів про черепашок-ніндзя домосіди, які використовують службу доставки їжі онлайн, щоб вирішити свою проблему — страх перед соціальними контактами в процесі покупки піци. Кожен ролик має свою сюжетну лінію, центром якої є Delivery Club. Один ролик обійшовся компанії в середньому в 5000 гривень, а продажі збільшилися вдвічі.

    Ще один приклад вірусного відео — реклама шоколаду Кедбері. У відеоролику довжиною в 1,5 хвилини величезна горила грає на барабанах, в кінці реклами з’являється плитка шоколаду. Цей вірус коштував компанії майже мільйона гривень. Однак економічного результату він не приніс.

    Давайте розберемо, чому ролик вартістю в 5 000 гривень виявився більш ефективним, ніж ролик за 1 мільйон гривень.

    E-mail розсилки

    E-mail розсилки — самий «старий» спосіб просування в інтернеті. Правда, за останні кілька років він зазнав значних змін.

    Якщо раніше рекламні листи розсилалися всім підряд (спам), то зараз E-mail розсилка носить строго персоналізований характер.

    Багато в чому це стало можливо завдяки розвитку браузерів та інтернету в цілому. Отримати інформацію про інтереси та вподобання користувачів можна виходячи з його останніх запитів в пошукових системах. А це, в свою чергу, дозволяє робити персоналізовані розсилки.

    При цьому лист повинен відповідати кільком критеріям:

    Плюси:

    Мінуси:

    Експертні статті в онлайн-журналах

    Цей вид реклами в інтернеті особливо поширений в PR-індустрії.

    Перше, що вам буде необхідно зробити — домовитися з редактором журналу про розміщення статті (за певну вартість або навіть безкоштовно).

    Статтю доведеться писати своїми силами. При цьому стаття повинна відповідати тематиці журналу і стилістиці письма.

    В експертному статті необхідно дати найбільш повний опис вашого товару, його переваг, позначити споживчу цінність. Бажано підтвердити свої слова даними наукових або експертних досліджень.

    Плюси:

    Мінуси:

    CPA і партнерський маркетинг

    СРА або Cost per Action в перекладі з англійської означає «Плата за дію». Дійсно, СРА є інструментом просування, який передбачає оплату Інтернет-реклами тільки після здійснення цільового дії вашого потенційного клієнта. Цільовим дією може бути перехід по посиланню, реєстрація на сайті або покупка вашого товару, мета рекламникам ви встановлюєте самі.

    Якщо ж встановленого дії вчинено не було, оплата послуг просування не провадиться. У випадку з СРА обидві сторони, замовник і виконавець, зацікавлені в максимальному результаті рекламної кампанії, так як їх прибуток знаходиться в прямій залежності від її успіху. Вони стають партнерами, тому СРА-маркетинг ще називають партнерським маркетингом.

    Переваги СРА-маркетингу

    Недоліки СРА-маркетингу

    Таким чином, СРА дозволяє платити тільки за реальних клієнтів (лидов), яких привів вам рекламщик. Для застосування СРА-маркетингу на практиці використовують СРА-мережі або партнерські програми. Вони являють собою сервіси, де рекламодавцям добирають потрібні майданчики для реклами їх продукції.

    Працюють СРА-мережі таким чином: рекламодавець укладає договір з мережею, налаштовує параметри рекламної кампанії (ціну, завантажує самі рекламні матеріали, встановлюєте цільове дію), поповнює бюджет на певну суму, після чого отримує своїх клієнтів.

    Наприклад, вам необхідно збільшити обсяг продажів шампуню від лупи на 5%. Для цього вам необхідно привести на сайт і «змусити» купити шампунь 10 осіб. Укладаємо договір з СРА-мережею, налаштовуємо параметри. Ціну розраховуєте виходячи з потрібної кількості залучених клієнтів. В якості цільового дії встановлюємо здійснення покупки. Все, ваша рекламна кампанія налаштована, залишається тільки чекати клієнтів.

    Нативная реклама

    Нативну рекламу часто в своїй діяльності використовують піарники. Даний вид реклами є цікавий для читачів контент сайту-майданчика. Саме це і робить нативную рекламу привабливою для піарників, найчастіше Інтернет-ресурси публікують таку рекламу безкоштовно, та ще й дякують рекламодавця за цікавий контент.

    Переваги нативной реклами:

    Недоліки нативной реклами:

    Щоб створити хорошу нативную рекламу, необхідно написати цікавий для вашої цільової аудиторії контент і правильно вибрати рекламний майданчик. Рекламна площадка повинна відповідати двом вимогам:

    SEO + свій інформаційний сайт

    Даний вид Інтернет-реклами об’єднує в собі SEO-оптимізацію і нативну рекламу. Полягає цей метод просування в створенні SEO-оптимізованих статей для власного сайту.

    Для цього підберіть ключові слова (ті фрази і слова, які користувачі використовують в якості запитів в пошукових системах) по вашій темі. Це краще зробити відразу в двох сервісах: Яндекс Вордстат і Google Adwords, щоб підняти сайт в пошуковій видачі Google і Яндекс. Потім напишіть статтю з включенням цих слів і фраз. Стаття повинна бути цікавою та інформативною. У той же час її тематика повинна просувати ваш продукт.

    Переваги:

    Недоліки:

    Наведемо приклад даної рекламної кампанії для шампуню від лупи. Для даного продукту підійде медична стаття з думкою експерта про боротьбу з лупою, де фахівець згадає ваш шампунь (і інші засоби від лупи вашої компанії, головне не перенаситити статтю рекламою).

    Користувачі, які будуть робити запит в пошукових запитах на тему боротьби з лупою, будуть бачити ваш сайт. Натиснувши на посилання в пошуковій видачі, вони потраплять на сторінку вашого сайту до статті. Імовірність покупки продукту максимально висока при переході по посиланню зі сторінки пошукової видачі, адже для того, щоб оформити замовлення клієнтові не потрібно переходити на інший ресурс.

    Порівняння всіх видів реклами в інтернеті

    Це всі види реклами в інтернеті, про які ми хотіли вам розповісти. Давайте підіб’ємо підсумок і зробимо ми це у вигляді порівняно таблиці, щоб вам було простіше зробити вибір на користь того чи іншого каналу.

    Середня вартість розміщення Орієнтація

    Складність реалізації

    Контекстна реклама

    200 гривень/день Продажі

    Можна реалізувати самостійно

    Банерна реклама

    Залежить від ресурсу, на якому розміщується, розміру банера і розташування банера на сторінці.

    Мінімальна ціна банерної реклами становить 100 гривень/день

    Продажі/підвищення впізнаваності бренду

    Можна реалізувати самостійно

    Тизери

    300 гривень/день. Залежить від ресурсу, розраховується виходячи з вартості кліка Продажі/підвищення впізнаваності бренду

    Можна реалізувати самостійно

    Таргетингової реклама

    200 гривень/день. Залежить від ресурсу, розраховується виходячи з вартості кліка (переходу) Підвищення впізнаваності бренду, інформування споживачів

    Можна реалізувати самостійно

    Реклама в соціальних мережах

    20 гривень/день. Залежить від ресурсу Підвищення впізнаваності бренду, інформування споживачів

    Можна реалізувати самостійно

    Дошки оголошення

    Можливо безкоштовне розміщення реклами Продажі

    Можна реалізувати самостійно

    Popup-вікна

    Залежить від багатьох чинників Продажі/підвищення впізнаваності бренду

    Необхідна допомога фахівців (програмісти). Можливе використання спеціальних сервісів (Hello Bar, GetSiteControl, Mailmunch, Sumome, AddThis, Witget, Picreel, Optimonk)

    Push-повідомлення

    Залежить від багатьох чинників Продажі/підвищення впізнаваності бренду

    Необхідна допомога фахівців (програмісти)

    Реклама в мобільних додатках

    Залежить від багатьох чинників Підвищення впізнаваності бренду

    За домовленістю з власником додатка

    Відеоролики на YouTube

    Можливо безкоштовне розміщення Підвищення впізнаваності бренду

    Залежить від ідеї відеоролика

    E-mail розсилки

    Безкоштовно при наявності контактних даних Продажі, інформування споживачів

    Можна реалізувати самостійно

    Експертні статті

    100 гривень/день Інформування споживача/поліпшення іміджу організації

    Можна реалізувати самостійно

    CPA і партнерський маркетинг

    Відсоток з продажів Продажі

    Використання сервісів/можна реалізувати самостійно

    Нативная реклама

    Залежить від багатьох чинників Інформування споживача/поліпшення іміджу організації Можна реалізувати самостійно SEO + свій інформаційний сайт залежить від багатьох факторів Інформування споживача/поліпшення іміджу організації/продажу

    Можна реалізувати самостійно, але краще звернутися до фахівців

    Ми радимо не зупинятися тільки на одному виді просування в інтернеті, а об’єднати кілька з них в рекламну кампанію. Це дозволить охопити максимальну кількість цільової аудиторії і виконати відразу кілька завдань.

    Розрахунок ефективності рекламної кампанії в інтернеті

    Після того як ми вибрали найбільш прийнятні для нас інструменти просування в інтернеті, необхідно приступити до оцінки ефективності кожного з них. Існує три універсальних способу оцінки ефективності рекламної кампанії в інтернеті: CPM, CTR і CPC. Розглянемо кожен з них.

    CTR

    Click-through rate (CTR) — показник КЕП. Він відображає кількість користувачів, які пройшли по посиланню, побачивши ваше оголошення.

    Визначається CTR, як відношення кількості кліків по вашій об’яві до загальної кількості показів оголошення, помножене на 100%.

    Приклад. Ваше оголошення було показано 2,5 тисячі разів, а то покликала людей на нього 200 чоловік. Таким чином, CTR = 200/2500 * 100% = 8%.

    Це означає, що ваше оголошення привело до вас на сайт 8% користувачів, які побачили це оголошення. Як правило, показник CTR коливається в інтервалі від 1% -2%.

    Щоб підвищити даний показник, необхідно провести наступну роботу з оголошенням:

    CPС

    Cost per click (CPС) — ціна за клік. Даний показник відображає вартість одного кліка по вашому оголошенню.

    Для того щоб розрахувати даний показник, необхідно загальну вартість оголошення в день розділити на кількість переходів по ньому.

    Використовую СРС, ви зможете оцінити ваше оголошення з точки зору окупності одного прийшов на ваш сайт потенційного клієнта.

    Приклад. Ваш банер коштує 6000 гривень на місяць. За цей місяць через нього на ваш сайт перейшло 500 потенційних клієнтів. CPС = 6000/500 = 12 гривень. Таким чином, один перехід на сайт з банера обійшовся вам в 12 гривень.

    Щоб підвищити СРС необхідно:

    CPM

    Cost per mille (СРМ) — відображає фіксовану вартість 1000 показів без урахування кліків.

    Розраховується як добуток тисячі показів, показника CTR і вартості одного кліка.

    Дозволяє розрахувати справжню прибуток за кожні 1000 показів і спрогнозувати майбутню.

    Приклад. Ваше оголошення було показано 2500 разів, а то покликала людей на нього 200 чоловік. Його вартість становить 400 гривень в день.

    CTR = 200/2500 * 100% = 8%;

    CPС = 400/200 = 2 гривні в день;

    Таким чином, СРМ = 1000 * 8% * 2 = 160 гривень коштує 1000 показів вашого оголошення.

    Показники ефективності, перш за все, необхідні при виборі інструментів просування в інтернеті. Ви можете порахувати показники по кожному виду реклами в інтернеті і вибрати найбільш ефективний вид реклами в інтернеті.

    Як краще проводити рекламну кампанію в інтернеті

    Саме час поговорити про те, як краще проводити рекламну кампанію в інтернеті: своїми силами або за допомогою фахівців з реклами в інтернеті з сторонніх організацій.

    Це досить складне питання. Відповідь на нього залежить від таких факторів, як:

    Часті питання про просування в інтернеті

  • Який вид реклами в інтернеті вважається найбільш ефективним?
  • Немає такого поняття, як найефективніший інструмент просування. Все залежить від мети рекламної кампанії, деталізації, якості опрацювання. Однак з точки зору економічної ефективності, на даний момент, можна виділити контекстну рекламу.

  • Чи можна провести рекламну кампанію в інтернеті без грошових витрат?
  • Так можна. Але в цьому випадку вам буде потрібно витратити багато часу і власної праці. При цьому вам буде доступний обмежений інструментарій: реклама на дошках оголошень, рекламні відеоролики на YouTube і E-mail розсилки.

  • Як краще поєднувати інструменти просування в інтернеті? Чи можна використовувати тільки один інструмент?
  • Не можна створити універсальний медіаплан. Поєднання тих чи інших інструментів залежить від ваших цілей, можливостей, продукту. Але при цьому можна однозначно стверджувати, що застосування тільки одного інструмента просування в інтернеті не призведе до значних результатів.

    Все про бізнес

    Зараз ви знаходитесь тут:

    Можливо, вас зацікавить: